понеделник, май 14, 2007

I'll find it in myself



харесвам кейовете в Балчик
Каменни и студени
миналият септември прекарах доста време на един от тях
най-студеният
и ми беше хубаво
имаше нещо трагично красиво :)
там разбрах, че безгрижието може да е хубаво
всичко ми изглеждаше толкова далечно - гадните дъждовни дни, сивата софия, безконечното ежедневие, което ме чакаше. не мислех за тях. правих си компания със студения камък. топлех го. а той ме изстудяваше грижливо.
но на мен ми харесваше.
тази година сигурно пак ще отида. кеят може би още ще е там :)



I was afraid to be alone
Now i'm scared thats how i'd like to be



So please understand that i dont answer the phone



you said I made,
a bad decision
Said I made a mistake



Night scars the day
We are here again
In a dark embrace
Don’t be afraid
I will heal again
We can still be friends



трябва ми магнетофон
в сряда ще взимам интервю, а нямам с каво да го запиша
е, и въпроси още не съм си измислила :) но това като че ли е по-лесната част



толкова е приятно в неделя вечер баща ти патетично да сподели "ти си мъката на моя живот"

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Страхотно местенце е това. Едно време го посещавах редовно, не знам защо спрях. Помня, че много се смях веднъж като се прецаках с някъв секс-тест дето изпраща резултатите директно на тоя дето е дал линка (: Коралски е от Балчик. Милиони хора вече му ходиха на гости, само аз още не съм. А сме близки. Има не къща ми хасиенда там направо. Изглежда як града. Ще го посетя. Някога.
Не зннаех, че обичаш ябълки толкова много ;)

5/20/2007 04:12:00 сл.об.  
Blogger nel said...

*^_^* да.. покрай този тест доста неща научих за много хора!
Хех, аз на Балчик само фестивално си ходя ;)
Добре дошъл отново =]
ябълките са моя живот :D

5/20/2007 05:08:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home