събота, май 12, 2007

dirty dancin'

:)
чупка в ляво
чупка в дясно
завърти се!
не съм изразходвала толкова много енергия адски отдавна!
танцуването, подчиняването на някакъв ритъм освобождава тялото и съзнанието.
бях го забравила. а дали съм го знаела?
хех! за първи път попадам на мъж, който танцува толкова небрежно и вълнуващо! и толкова естествено да си настроим вълните ! писнало ми е от такива, които седят в страни, с ръце в джобовете и гледат лошо. защото си мислят, че да танцуваш е гей. ХА in your face guys! е.. ако танцуваше на глория гейнър щях да се притесня.. слава богу не!
прекрасна вечер! не мога да повярвам, че го казвам! да не би от мен да струи ентусиазъм? да не би да произвеждам серотонин в промишлени количества? :) мислух, че този хормон окончателно се е развел с мен! но като че ли още си съжителстваме! и въпреки че вечерта не почна по най-добрия начин си прекарах чудно! което само доказва теорията ми, че ако се наглася до последния детайл прекарването ще suck-ва (имам съвсем пресен спомен за такова нещо). а тази вечер хиляда неща забравих от ритуалите си и тя пък все че се оказа изключително разтоварваща. искам още!
харесва ми да срещам познати. но за кратко. и да зависи от мен дали те да ме видят или не :)
отивам някъде. тръгвам си. отивавам другаде. и там да има други хора. познавам някои. тръгвам си. и отварям следващата врата. а ако няма врата, ще има прозорец

спирам да пиша, че ще взема да вмъкна още някоя усмивка и ще се отвратя от себе си !

g'night
i'm going home