неделя, март 11, 2007

pass this on

мкей! малко keywords analysis
защо за бога някой е влезнал тук търсейки в google vodi v mars ?
хм, до колкото знам в атмосферата има мнооого минимално количество водни пари.. но това е. преди милиони години е имало течаща вода. а сега май има малко лед

chainici
eми чайниците са се появили в Китай преди около 1000 години. стават популярни през 17ти век, когато самият чай започва да се изнася от Китай към Европа. А заедно с него в корабите пътували и порцелановите чайници. Общо взето само елитът се е радвал на чай и то в бяло-сините сервизи. Не като сега - за 20 стотинки чай Турист :) в пластмасова чашка..

гол мъж
хм, с един приятел спорех кое е по-красиво - мъжкото или женското тяло.. естествено не се разбрахме. а сега се чудя.. замо ми се струва или в живописта голото женско тяло е по-често отразявано отколкото мъжкото?! а в склуптурата е точно обратното
СНИМКИ НА МАЛКИ МОМИЧЕТА
Е какво е това сега ???? Възмутих се ! Защо по дяволите някой ще попадне на този блог търсейки малки момиченца ??? Я марш!

и така.. анализите са пълни с думи, за които тук не може да се намери почти нищо : хора! ползвайте wikipedia!
хм, което ме подсеща, че снощи казах на някой, че ще проверя нещо в Wiki.. Не помня ? Лошо вино...

схванаата съм.. Не мога да си мърдам врата много, много => съм настинала =/ кака би казала, че не са ме завивали :D хаха

искам да излезна. писна ми да чета. махам се.