сряда, януари 10, 2007

post

january, dear, много мило, че си се сетила да ме включиш в плъзналата по блоговете лексиконо-подобна манийка 5 неща, които не знаеш за мен
е, на мнение съм, че нещата, които хората не знаят за мен, е по-добре да си останат в забвение :) все пак ще изредя някои по-нормални тайни

* имам доста богата колекция на milka - опаковки от всички шоколади, бонбони, вафли, яйца, чаши, играчки, шапки. е, преди около година спрях да я ъпдейтвам. но все още искам чаршафи :)
* не съм назвала на гадже, че го обичам
* като бях малка слагах термометъра в чая, на парното или до електрическа възглавница, за да не ходя на училище.
* бях на 5, когато реших, че искам да стана зъболекарка.. защото без да искам помогнах на два от зъбите на сестра ми да паднат
* опитвала съм се да правя магии.. или по-скоро заклинания

останалото по-добре да си остане между мен и психоложката ми !

няма да предавам нататък

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

2 от нещата ги знаех, а за 1 от другите подозирах.

;)

1/12/2007 07:49:00 сл.об.  
Blogger nel said...

браво! голямата награда е твоя :)
Усмивка пред строя :D
^_^

1/12/2007 08:32:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home