понеделник, декември 25, 2006

For a moment I am happy

винаги знам какво да кажа
в оправданията съм толкова добра, че мога да преподавам уроци
малки незабележими лъжи
не нараняват никого
просто дават обяснение - разбираемо и удовлетворяващо. достатъчно, за да спрат въпросите
знам правилните думи
за различни ситуации
повечето са за шаблонно приложение
рядко ме изненадват, но импровизирам бързо
понякога ми се иска да се усъмнят. но така е по-добре
това е моят начин да изкарам деня без да падна



There'll be beauty from pain
Though it won't be today



postsecret ми е един от любимите сайтове



с илина днес си пожелахме хубави неща
само на нея се обадих
пуснах 3 смс-а. 1 отговори
за другите тази година реших да изчакам дали ще се сетят
никой не звънна
но цял ден получавам смс-и
явно това е модерният начин :)
такава е статистиката ;)

телефонът, който исках, е изчерпан навсякъде =(
хе, но във велико търново го има ! Бойко ще бъде добре възнаграден ако ми е куриерства *kiss*



интересни подаръци :) е, повечето ги знаех
но от няколко години не държа на изненадата. преди беше различно
май всички си знаехме подаръците :) освен майка ми. зарадва се. стана й толкова приятно.
имахме гости. предшествани от обичайната празнична разправия и последвалото безгласно сдобряване.
с елена си говорих за този модел - в семейството ми никога не сме разрешавали конфликтите помежду си. Когато съм се сдърпвала със сестра ми винаги са се "справяли" или като са ни разделяли, или като са казвали "тихо". затова и дълги години не бяхме успяли да станем близки. слава богу сега е различно.
сигурно за това сега ми е трудно да се справям в конфликтни ситуации. не съм се научила. но не е късно. последните 3-4 седмици си доказах, че не съм толкова безконфликтна, когато става въпрос за защитаване на интересите на студентите :D е, не че някой от тях знае




After all the things you put me through,
tell me why I'm still in love with you.


дано догодина се страхувам по-малко

в момента - Superchic[k]