сряда, ноември 29, 2006

i don't need a reason



бих те чукала, защото си известен
бих те чукала заради парите ти
бих те чукала, за да те контролирам
бих те чукала, за да мога някой ден да имам половината от всичко, което си спечелил
бих те чукала, за да ти го начукам
бих те чукала докато не намеря някой по-добър
бих те чукала тайно
бих те чукала, защото не мога да си спомня дали не съм те чукала преди
бих те чукала, защото ми е скучно
бих те чукала, защото и без това не мога да почувствам нещо
бих те чукала, за да накарам болката да си отиде
бих те чукала, за да мога да почувствам нещо, вместо абсолютно нищо
бих те чукала, защото си красив
бих те чукала because you are my nigger
бих те чукала, защото аз съм твоята курва
бих те чукала, защото ти си курва
бих те чукала за забавление
бих те чукала, защото мога
бих те чукала, за да имам къде да остана
бих те чукала, за да ме защитаваш