петък, ноември 03, 2006

I live to let you shine

Илина ми каза нещо - работи върху това да не се срамува от себе си, от чувствата си.
Мислех си, че аз също съм над това. Но за пореден път се убеждавам колко малко се познавам
Исках да спра да пиша, защото започна да ми прави впечатление колко много хора четат това тук. И каква голяма част от тях не са случайни.
Започнах да се усещам, че премълчавам неща, които искам да напиша.. говоря с недомлъвки.. За да не би някой да си помисли нещо си, да се досети за нещо си, да ми каже, че съм незряла и капризна.. И всичко започна да ми изглежда опорочено и безсмислено.
Ако искам да си измислям мога да го правя и в домашните си по драматургия
А всъщност Причината, поради която Трябва да пиша тук е, че именно много хора го четат.
Нямам от какво да се срамувам <- повярвам ли на това ще започна да уважавам и харесвам себе си. А някой ден може би дори ще се обичам.
Защото в живота нямаме функция профил, с която да си сменим името, интересите, домът. Няма и функция игнор, с която да се дистанцираме от хората, които не искаме край себе си.
Има само функция гоу-он и с нея трябва да се задоволим


в момента
hooverphonic - eden


gemma is so beautiful.. even as a corpse bride