понеделник, ноември 20, 2006

I wanna wish you away

ах, че е умна !
или пък аз съм твърде разсеяна.
е, в крайна сметка тя намаза
и сега ме изучава с налудничав поглед от гобленът на стената
няколко цветя вече го отнесоха
Дали аз ще съм следващата ?
Трябваще да я кръстя Ханибал, а не Джорджина !

shopping терапията никога не ми е помагала
освен в случаите, в които съм я осъществявала чрез покупка на бельо. тогава се чувствам прекрасно
а това, което си взех днес е такова бижу ^_^ жалко, че нямам апарат наблизо, за да се похваля
не, не е с калинки =) пък и знам, че има кой да ми вземе такова ако види ;р нали ?

She says that im a mess but its alright Whether its 2 weeks, 2 years or just tonight

буахаха, каква лудница е на форума на cosmopolitan.bg
не стига, че темплейтът е в розово, пък и на всяка втора мацка в подписа й виси Парис Хилтън или някакво лъскаво возило.. буах, ще повърна - популярни са и подписите отмерващи "miloto e v jivota mi ot 11 месяцев и 12 дней"
а темите са едни екзистенциални и грамотни.. "breketi" "flirt s jenen kolega!" "макарони на фурна" "най-любовната песен" "kakvo postigash sys samoybiistvoto"

At first she was spellbound
hanging on his every word
Every touch perfect
she could kiss him all night
but he's no longer the bad guy
now he's just her boyfriend
she doesn't know how to tell him
my dear, there's been a change of plans

не, не! айде вътре

като си ушиеш гоблени, тогава ще им ръфаш рамките колкото си искаш =D

She turns the phone off hide behind little lies
and shuts the blinds, turns the lights slow laying low
she tells herself that he won't mind, he'll never mind
and says goodbye but he can't hear it killing time

на повечето хора сигурно им е приятно да им казват, че изглеждат по-млади от колкото са
но на мен ми писна колежки на майка ми, шофьори на таксита, партньори на баща ми да ме питат "кой клас стана?" И то в дни, в които съм се "нагласила" за среща - грим, прическа, нещо по женствено. Айде, преживявам го, когато съм с дънки и шапка. Но това днес ми дойде много ! Какво трябва да направя, за да изглеждам на толкова на колкото съм ? Сигурно да не се опитвам.

there'd be torn up photos and lonely nights
Cursing crying and drawn out fights
Make up sex and a brand new start
Broken promises for broken hearts

Уф, не остана улица в квартала ми, където да не строят нещо. От където и да реша да се прибера все ще се намери някой отегчен работник, който да подвикне "Пиленце!"/"Котенце!"/"Да те заведа ли до вас?". Е, сигурно някой ден, когато стана на 50 това ще ми липсва :D но сега определено бих могла да живея и без него

вчера гледах два хубави филма + един студентски :D
единият беше испано-аржентински - прекрасен. както ме расмиваше, така в един момент за марко да се разплача. за малко ;)
възрастни мъж и жена, които започваха да живеят истински едва на 70.
преди това живот от мечти, правила, страхове, граници
ако продължавам в същия дух и аз на 70 ще срещна човек, с когото да съм щастлива и себе си.
защо на хората има харесва да променят тези около себе си ? защо просто не ги приемат такива каквито са ? пък ако не им харесва начина по който се държат, нещата, които говорят просто явно не са подходяща среда един за друг. но не! трябва да се натяква, да се критикува, за да се налага някакъв собствен модел. набъркват се в нещо подредено и го обръщат с главата надолу. не исках да знам какво друго има. намирам щастие в неща, които не са типични за всички. но това си е моят начин. аз давам ли оценки на твоя ? а сега съм объркана.

you cannot fix me and I don't want you

в момнета
She Wants Revenge

1 Comments:

Blogger Деничка said...

каквото и да облека, както и да е косатата ми никога няма да ми дават повече от 16-17 години. И за мен е доста неприятно

11/22/2006 08:50:00 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home