сряда, ноември 15, 2006

give me the reason



Никога не съм била по-малко ентусиазирана от идването на зимата.
Не обичам Коледа. А тази година съвсем не ми е до нея
А Нова година.. хм.. Ще е интересно. Майка ми и баща ми ще ходят в Гърция, сестра на някаква вила. Казах им, че аз също имам планове. И не ги излъгах - планувам едно приятно домашно напиване с хубаво вино и някакъв скъп деликатес - ще ми излезе същия разход в сравнение с парите които бих дала за таксита.

Не, не - няма да правя парти. Просто ще съм си у нас =) Бих могла да викна някой. Но по-скоро не :)
А може би просто в момента съм изпаднала в такова настроение поради непрестанно звънящия ми телефон, постоянното "Нели, еди-кой-си те вика", разговори с този, разправии с онзи, преследване на някакви хора, които са изключително предразположени да обясняват как нещо ще стане и за нещо ще ти помогнат, а после не можеш да ги издириш. (Не понасям някой да дава обещание, което не може да изпълни. Ранна детска травма, предполагам.) (Също ненавиждам да съм зависима от нещо/някой. Няма да се повтори - a new year's resolution ;) )Твърде много ми дойде от лудницата, в която доброволно се набутах и отношението, което трябва да търпя.
Май сега е моментът за Коледното ми желание ? Всички хора да се преселят на друга планета и да забравят да ме вземат :D
Без нея


Е, на 8ми декември ще се социализирам. И мисля, че ще е хубаво. Но не по-хубаво от миналата година { }

Бахти пропиляния ден.

В момента:
Nine Inch Nails > The Wretched
it didn't turn out the way you wanted it to, did it?




NIN > We're In This Together
as lost as I get I will find you