сряда, ноември 22, 2006

a lot of nothing to do

all beauty must die



По-малко от 3% от бозайниците в животинския свят са моногамни.
Защо тогава се очаква от бозайникът човек да е моногамен? Не че той е.. Но дори има закон срещу полигамията
Може би това е някаква световна конспирация, чрез която се правят опити да се ограничи населението на Земята :) Но в момента, в който се открие друга планета годна за живот преградите ще паднат! Следващата сексуална революция!Хехе

So deep,
I can't sleep

I can't think




Снощи започнах да си рисувам нещо ново. Все още не съм сигурна какво точно ще излезе. Но и да не ми хареса има достатъчно място на "платното". Пък това ще е мъничко



Eat me
In the space
Within my heart




I stick a red rose in between my lips,
turn on my heel,
dance out of your life!



Leave me just enough love
To fill up my hand




i'm never gonna know you now,
but i'm gonna love you anyhow




Just an empty room
Full of empty space
Like the empty look
I see on your face




I hope that I don't fall in love with you.
'Cause falling in love just makes me blue.



Once in a house on a hill
A boy got angry
He broke into my heart



she shows no emotion at all
stares into space like a dead china doll



For the dark finds ways of being
Engraved in the light

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

all beauty must not die

11/26/2006 09:05:00 сл.об.  
Blogger nel said...

kiss me goodbye and tell me so

11/29/2006 09:18:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home