неделя, януари 07, 2007

to make it beautiful to live

Пфу! Снощи си намерих компания за Апокалипто.. след като всички, които искаха да го гледат, вече го гледаха, а другите посмъртно не мога да ги убедя!! Или по-скоро не ми се занимава
Вчера се натъкнах на какво ли не ! Отдавна не съм имала такава динамична вечер/нощ! Същото се отнася и до петъка - започна ок, но се превърна в изключително приятно изкарване ! Хаха, мъжете продължават да ме удивляват с нескопосаните си опити за свалка ! Според някакъв военен следовател/юрист съм била много подходяща за водеща в телевизията! За какво съм се била занимавала с това писане! Да бе! Как не съм го прозряла! Губя си времето само :DDD После някакъв седи и ме зяпа докато мацката му го натиска.. мъже
Друг вчера в Билкова идва да се запознаем. Аз се представям - "Елизабет!" и той "О! Наистина на Елизабет Тейлър приличаш!"
И черешката - някакъв пич минава покрай мене, оглежда ме и сбутва другарчето си с репликата "Виж я тази S класа" !!!!!!! Още ми е смешно като се сетя! Не бях чувала това определение за жена :) Баси, оприличиха ме на кола! е, хубава кола.. ама все пак КОЛА !
Имам си още две калинки ! @ stirlitz
Хаха! Открих ултимативното айсикю удовлетворение в преименуването на контактите ми ! Препоръчвам! Измислянето на на смешни прякори на познатите ти е може да се окаже голямо забавление. Идеята ми дойде от сестра ми - тя си има списък с прякори на всичките си гаджета !

Тази вечер лудницата продължава. Този път в Линията. Честит имен ден Jovaniе Кънев

ПС : Аман от недоклатковци
и най-вече от такива, които си мислят, че светът се върти около тях. Можете да ми цункате европейското дупе