сряда, декември 27, 2006

real skill

хехе! Колоко отдавна не бях гледала Spongebob Squarepants ^_^
няма такъв дебилизъм просто

Who lives in a pineapple under the sea?
Absorbent and yellow and porous is he!
If nautical nonsense be something you wish...
Then drop on the deck and flop like a fish!



о не! още един започва =D не мога повече. май 3 епизода ми стигат

след цял ден с ed, edd and eddie и после цял ден с dexter.. отдавна не бях гледала анимации
я да видим какво дават сега - powerpuff girls ^_^ sugar, spice and everything nice ;)

нещо ме е хванало лигавото настроение

ако бях анимационен герой какво щях да бъда? ами theme song ?
дали има такъв тест някъде ?
*5mins later*
You are Tweety.
You are cute, and everyone loves you. You are a best friend that
no one takes the chance of losing. You never hurt feelings and
seldom have your own feelings hurt. Life is a breeze. You are
witty, and calm most of the time. Just keep clear of back stabbers,
and you are worry-free.

yeah, right
:)

няма да съм супер герой.. със супер пауърс
няма и да съм животно
нито пък гъба :)
по-скоро ще съм нещо между samurai jack, mandy и eeyore
т.е. ще се опитвам да се върна в миналото си, най-добрият ми приятел ще е Смъртта и ще съм постоянно в лошо настроение !


придружена от cruel на tori amos - просто сега я слушам :)
I can be cruel
I don't know why



ахахахахаха! какво си причиних миналата седмица :) просто безумно
спя си аз най-спокойно, когато телефонът ми започва да звъни - в 7.30 за бога !
все още сънуваща се сещам, че съм го оставила на етажерката над главата ми
започнах на сляпо да го търся
дали аз съм го бутнала или вибрацията му го е преместила - не помня. но резултатът е ясен - цял ден се разхождах с подуто око !

пак забравих от колко ми е часът днес
а дори си записах
разбира се, не мога да намеря къде съм записала
писна ми - последните два пъти й звъня, за да я питам от колко съм - сигурно и на нея й е писнало. поне си спомням деня ;)
е, нямам избор

Sony Ericsson w550 е изчерпан навсякъде в софия
след много размисъл реших да си взема w700
хех, бойко ми се смее, че се чудя толкова, все едно избирам апартамент

май пак ще започна да пиша в двд вестника

в момента
Elliott Smith - Angeles