сряда, януари 24, 2007


бонбонка ?

как е възможно
знам всичко, което се случва в администрацията - срокове, неща за вършене
и там се справям някак си
на що се отнася до моята си специалност съм в пълно забвение
в последния момент разбирам, че трябва да свърша това, това и това до утре примерно
абе аз студентка ли съм или какво ?
не съм влезнала в натфиз, за да им бачкам.. и то безплатно
пфу

ах, че ме дразнят всички

но тогава гледам снимките от рождения ден на стиви и ми става мило и слънчево :)


имам нужда от промяна в косата си :)
ще я отрежа и боядисам
мдам

в момента
splashdown - dig
High above is the place from which I'd like to think I fell.

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Ахаха - това за косата! С две ръце ЗА подобна промяна, но... Какво ще кажеш преди тази драстичност да те заеда при моя фризьор? Хем прави чудеса, хем може и да не се лишаваш от дължината?

1/26/2007 10:42:00 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home