събота, януари 20, 2007

i closed my eyes

Започна странно.
Е, никой не ми се обади в 12.05, но телефонът ми не спря да звъни цял ден
Равносметката? Щастлива съм :)
Спомнам си последният път, когато бях щастлива.
Сега отново е така
Има си причина за всичко
За хората, които дойдоха. За тези, които се обадиха. И за тези, които не направиха някое от двете =) Не, не се сърдя. За какво ми е? Това е моят празник и който реши да го сподели беше добре дошъл
дори и за тази гадна размазана снимка сигурно има причина

просто още не знам каква

На 22 е като на 22 без един ден естествено.. Само където се чувствам малко по-пияна от снощи :) И с малко повече подаръци ;)
Хубаво е когато знаея, че някой е прекарал време мислейки как да ме зарадва :)

Е, и това мина. Скоро трябва да се отърва и от Сатурн. И да влезна отново в релси

Цял ден ми пожелават да си пожелая нещо хубаво, което да ми се сбъдне.
Направих го
Духнах свещичките
И всички угаснаха

3 Comments:

Anonymous Анонимен said...

О, Ооооо - честито, честито :) Голяма да пораснеш :P
И от мен си пожелай нещо хубаво:)

1/21/2007 06:43:00 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

много готино се получи снощи, аз се забавлявах перфектно, надявам се и ти си доволна =]]]

1/21/2007 09:16:00 сл.об.  
Blogger nel said...

мерси, Ина !!

Джовани, и моите спомени са само хубави :) Радвам се, че и ти си изкарал добре

1/22/2007 05:57:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home