събота, март 03, 2007

If I ask him once what would he say?

Мисля, че трябва да се създаде закон срещу дългите изречения.
Да се сложи някакво ограничение.
Не повече от два стандартни реда примерно.
Тъпото е, че нормативният акт, в който това ще бъде упоменато това, пак ще е от 1005 думи.
Но проблемът не е само в дължината. Законите са адски объркващо написани. Чиста проба претенция. "Аз съм юрист и не използвам думи с по-малко от 8 букви" Въобще не знам как успях да си взема изпита по основи на правото с 5ца.
Може би за това и харесвам Чехов - геният на краткостта. Кратко изразяване в кратки форми.
Гледам семейния кодекс и се чудя :
Непълно осиновяване е осиновяването е непълно и от него възникват права и задължения като между роднини по произход само между осиновения и неговите низходящи, от една страна, и осиновителя, от друга, а правата и задълженията между осиновения и неговите низходящи с роднините им по произход се запазват. При това осиновяване родителските права и задължения преминават върху осиновителя, а рождените родители не наследяват осиновения.
Някой може ли да ми го обясни накратко ? Без да трябва да му давам 50 кинта за консултация :) Кои са тези низходящи ??
Не, не мисля за осиновяване. Въпреки че е вриант за някой бъдещ ден..
Става въпрос за едно 13годишно прекрасно дете, което ми зададе въпроса "Какво означава осиновена, но не по документи?" Предположих, че става въпрос за случаи, в които родителите не са дали съгласието си детето да бъде осиновено, за да получават огромните детски или то е изоставено. Но разбира се не исках да налучквам пред нея. Обещах й да проверя.
Може би трябва да питам във форума на бг-мама

info-film навърши 3 години :)
Йоана го отбеляза с текст
Аз със Saw 3 =D не е лош. никак даже. особено след като ме накара да забия нокти при сцената с извиването на крайниците. въздейства на интересно ниво. а се говори че 4ката ще надмине и трите по бруталност.

В момента май съм на вълна реалити формати
Онзи ден гледах един от безумните кастингите за Music Idol. Хехе! Оправи ми настроението :) Особено пичът, с безумната песен за някакви прани, разкопчани гащи и т.н. Или истеричната майка!
А преди малко ледах първите епизоди на 8мия сезон на american next top model. Интересно.. Tyra вкарва два plus size модела точно в момента, в който тя наддаде.. Случайност ?! anyway.. respect!
Дали някой ден няма да направят bulgaria's next top model =D нали само се хвалим колко били красиви българските жени! и сто процента водеща ще е Жени Калканджиева ;) а девойките ако приличат на тези от конкурса на арена или от тези в partystars ще бъде потресаващо събитие за българските медии!

Лини, тенкс за песничката
pass this on на the knife от албума deep cuts ( =D ) kewl it is

I'm in love with your brother
What's his name?
I thought
I'd come by

To see him again

а техният вариант на heartbeats е доста освежаващ за мен :) много харесвам оригинала, но го свързвам със something good gone bad. така че един различен поглед е добре дошъл.

В дома децата обичат толкова искрено. И защо?? Със сигурност не заради една мартеничка и няколко лакомства. Не. Защото си си поговорил с тях. Защото си им дал внимание. Защото някой ги е гушнал. Стиснал им е ръката. Изслушал ги е. Усмихнал им се. Да. Изтощаващо е. Физически и емоционално. Но нищо няма да стане на тъпите хора ако се сещат малко за тези с по-малко късмет във време различно от Коледа. А те се могат да се зарадват от толкова мъничко. И аз съм в кюпа.. Губя си времето по толкова ТЪПИ начини. Дразня се

Ten days of perfect tunes
The colors red and blue

We had a promise made

We were in love



Толкова много ми хареса тази рокля. Прекрасно нежна е. И прави фигурата толкова изящна. Което разбира се и заради високите каки! Аз ще трябва да разчитам на високите токчета :)

хехехе
някой е влезнал в блога ми пишейки в google жена ми е курва
яко

отдавна не бях поствала.. въпреки че имам няколко непобликувани драфта. затова пък сега се престарах с дължината. бля бля бля бля бля и без това бля бля бля никой не чете вече бля бля бля всеки опитал бля бля бля бля отдавна е умрял от старост бля бля бля бля бля и аз не бих се чела бля бля бля бля бля

отивам да играя loco roco

и естествено щото съм много умна забравих да погледна дали се вижда лунното затъмнение.
отивам на терасата

6 Comments:

Blogger Dimitri said...

"Непълно осиновяване е осиновяването е непълно и от него възникват права и задължения като между роднини по произход само между осиновения и неговите низходящи, от една страна, и осиновителя, от друга, а правата и задълженията между осиновения и неговите низходящи с роднините им по произход се запазват. При това осиновяване родителските права и задължения преминават върху осиновителя, а рождените родители не наследяват осиновения."

Абстрахирам се от нарушената структура на изречението в началото; контекста на написаното е, че при осиновяването, за определени страни възникват права и задължения, същите каквито съществуват между роднини по произход.
Дава се определящата характеристика на непълното осиновяване - че при него тези права и задължения възникват само между осиновителя и осиновения (да забравим за момент за низходящите). Предполагам, че при пълното осиновяване тези права и задължения възникват и за роднините на осиновителя, но това лесно можеш да потвърдиш или отхвърлиш гледайки още от семейния кодекс.
Не знам кои са низходящите, но подозирам че това са децата на осиновения.

3/04/2007 03:52:00 пр.об.  
Blogger nel said...

благодаря, благодаря
т.е. се различават само по възникващите права и задължения между двете страни ?
хм.. ще продължа да чета

3/04/2007 01:41:00 сл.об.  
Blogger Dimitri said...

По страните, между които възникват права и задължения - това разбирам като чета текста. Не съм експерт в правото, затова не ти искам 50 лв.

3/04/2007 02:21:00 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

имаше облаци = no moon eclipse for us. damn it. :/

3/04/2007 09:07:00 сл.об.  
Blogger Katz said...

Пък то баш на The Knife е оригиналът. Гонзалез я е взел от тях.

4/30/2007 05:09:00 сл.об.  
Blogger nel said...

дам, заблуждението беше мое
:)

5/01/2007 03:25:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home