петък, май 11, 2007

i think to myself

толкова да искаш да направиш нещо и да не можеш да го направиш
сладко мъчение

нещо да е толкова близо и да не можеш да го стигнеш
толкова е приятно да се протягаш
да е на сантиметър от теб и пак да е достатъчно далече

да го гледаш, а то да изчезва
такава наслада е да избледнява
а ти да се взираш

да е в ръката ти. да свиеш юмрук и пак да се изплъзва между пръстите
но е толкова хубаво да притискаш.

харесва ми да оставям стъпки
да оставям аромат

беше много мило от негова страна да ме изпрати
до вратата! харесва ми. харесва ми, че има ентусиасти, които обичат да се разхождат по хладно и тъмно.

okcupid looks diffrent

започна се вече
надявах се, че ще минат поне още 1-2 години преди покрайм мен да се заговори за "съпругът ми", "детето".. ех.. ... бриджит джоунс! айм къмин' ?

искам да сънувам нещо, което ми харевса
за разнообразие

планът е много добър
заверки
сесия
статии за вестника
интервюто за кино
новата работа
словения (!!!)

никакво време за глупости.. или за море


махам се