четвъртък, май 03, 2007

C'est pas ma faute à moi

не мога да си поговоря с нея
защото е при него
не мога да й се обадя
защото ще събудя него
не седна до мен
седна до него




вечер на крайностите
в единия момент се смея с глас
в следващия се разревах
като бебе
хълцайки
7 месеца суша
не може да се забрави как, нали



трябва да спра да се виждам с хора, с които не ми е приятно
баси мазохизма
не си заслужава да се прибирам потисната и пияна само заради поддържането на добрия тон. и да ме боли глава от съзнателното усмихване

Какъв е смисълът от семейните вечери? Никой не ги харесва! Какво е това лицемерие тогава ?

а имах три други разнообразни варианти за вечерта. и 100% поне единият от тях щеше да завърши много по-добре от сегашното ми мизерабълно състояние
хамбар
кино
някаква изненада.. :D май ще получа още някоя калинка и ще я кръстя Stirlitz ! Поне всеки път като каже, че има подарък за мен, семейството инсекти в стаята ми се обогатява красиво. Ah, well, I'll see next week, right ?
4, ако включа и варианта да си остана вкъщи и най-накрая да свърша нещо.

иска ми се в този момент да гушна най-усмихнатото дете на света.
сигурно сега не се усмихва
обещавам си, че ще го направя възможно най-скоро

не искам да си лягам и да загасям лампата

заваля

а аз си намерих топамакса
и шибаните бикчета



pain is just weakness leaving the body