понеделник, март 12, 2007

Hallucinating

чак днес лалетата започнаха да увяхват
не се учудвам

прибирайки се към вкъщи от киното и слушайки elliott smith си мислех за различните модели на поведение на мъжете сле секс.
това е доста подходящ признак, по който да се класифицират и ето какво измислих аз
оставям на страна моменталното им заспиване :) това си е природно зададено

*спринтьорът* толкова бързо се измъква от "местопрестъплението", че не можеш да го видиш от пушилката, която вдига!

*лепката* спи ли веднъж с теб е готов да се ожени

*клюкарката* на следващия ден вече и папата знае подробностите

*мрънкалото* не спира да се оплаква от бившата си приятелка

*фукльото* перчи се пред мацката с подвизи на друг терен

*паникьосаният* "хареса ли ти?", "ама свърши ли?"
ако съм свършила, повярвай ми, ще разбереш

*фенът* обръща се и хваща дистанционното, за да си пусне баскетбола/лова/новините/футбола. или пък пада за PS2, xbox360, wii or sth like that

*неадекватния* държи се все едно снощи просто сте гледали том и джери. изпраща те и те целува по бузата

*...*

естествено, че не съм изчерпателна
а и жанровете се смесват при отделните екземпляри и се получават забавни комбинации! но винаги някой преобладава ;)

продължавам да слушам elliott smith. спомням си първият път, когато го чух. и колко влюбена бях в тогавашния си приятел!! няколко години минаха. него забравих. но Elliott продължавам да го обичам!

аз не бягам
а ти ?