четвъртък, март 29, 2007

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

беше хубаво !

до никъде съм с багажа
намятах един куп дрехи до куфара и сега спокойно дъвча ябълка
а покрай мен хвърчи "какво правиш сега? багаж имаш да опавяш!" и се сблъсква с "трябваше по-рано да почнеш. все в последния момент.."
ябълката е вкусна
ще ме боли корема, но ме мързи да я обеля.

а как ми се яде шоколад =/
а в къща с 3 жени няма нищо сладко
освен мед
безобразие

тръгвайки си от пловдив видях щъркел
удостоих само едно дърво с мартеница там :)
под него седеше симпатичен дядо и продаваше картини
от другите се отървах на обичайните клонки, които кичя всяка година :) традиция

май пак приготвих повече бельо отколкото дрехи

прекарвам толкова много време, чудейки се какво си мислят хората
а самата аз не казвам нищо

скоро ще имам снимки от 27ми :)
дано на тях си личи колко приятно ми беше
отдавна не се бях забавлявала, танцувала и смяла толкова искрено и свободно
е, и сега имам няколко самоснимки с чаровния ми придружител :) но чакам тези с президента !

I can't read lips unless they're touching mine.
харесва ми

лека нощ
или добро утро