петък, март 23, 2007

red delicious

Ябълките са нещо прекрасно.
Има повече от 7500 ябълки.
и всички произлизат от дива ябълка в Казахстан. Все още я има там. И в Киргистан, Таджикистан..
Ето едно от нещата, когато отида в Великобритания! Направо в Националната плодова колекция! Там е най-голямата колекция от видове ябълки.. 1867. Ако тръгна да ги пробвам всичките дали ще е проблем
И вече знам къде не искам да живея - в раьоните с тропически климат - там ябълки не растат.
An apple a day keeps the doctor away
Ехехе.. Де да беше вярно!
Полезни са. Много. Но развалят емайла.

След няколко часа заминавам за Пловдив.
Там дали ще има ябълки
В неделя сестра също ще се появи. Щяло да има международен панаир Природа, лов и риболов. Не, не :) не тя е запалената. А гаджето ;)

Притеснявам се за радиото.
Но.. едва ли Арт ефир се слуша от толкова много хора :) Понякога си мисля, че само аз го слушам! И то не всеки път..

Отивам да си взема още една ябълка.

Още не съм си намерила рокля за вторник.
Но пък си намерих кавалер :)
В крайна сметка ще се появя гола! Скандал = Реклама = Изключване !!! Все хубави работи

В сряда не знам кой би дошъл с мен.
Те ще ходят утре.
Според сестра ми е опасно да ходя сама.
Не знам. Може би е права. Парцелът е на вътре.
Но аз ще отида през деня.
По обяд.
Там има охрана.
Искам да съм там.
А никого не искам да питам.
Ще ме вземат за още по-странна и мрачна
тъпо

в момента
Nick Cave
From Her to Eternity

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

какво точно поражда притеснението ти за радиото? (:

и къде ще ходиш гола във вторник? :D

3/25/2007 02:46:00 сл.об.  
Blogger nel said...

хехе. 5мин преди да влезна в ефил имах чувството, че отивам да ми взимат кръв! нещо, което принципно ми е приятно, но винаги се притеснявам преди това :) но сашо михайлов се оказа много предразполагащ и забравих, че се притеснявам.

във вторник е денят на театъра ;) ще има президент, министри, ректори.. :) може пък и да не забележат!!!
мини ако искаш ;) в 6 на раковски 108

3/25/2007 03:54:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home