петък, март 16, 2007

I've just got to let you know

Sometimes I feel my heart will overflow




Тотална пенсионерщина ме е завладяла! Цяла седмица чакам петък, за да мога да си почина и да си легна рано. Е вярно е, че няма да си легна рано, но поне си почивам

I wonder where you are
And I wonder what you do



ах! Йовков.. Същия си си! и в същото време толкова много си се променил :)
Не са много хората, които ми липсват от гимназията. Баси! Германия е далече



сладури!
жалко че нямам снимка на Ели.
Но имам мнооого снимки на Нели!!



беше хубаво във военния клуб миналата седмица
само че келнерите са много гадни и невъзпитани и не чукат :D

you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you

хехе! днес разбрах какви слухове се носят за мен из НАТФИЗ! Миличките, колко са заблудени! Много се смях !!!

Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you

А утре съм на театър - на представление на кукления клас от моя випуск. Убедена съм, че ще е хубаво.



А после на парти в Бояна

Are you somewhere feeling lonely,
or is someone loving you?


Имам нужда да се махна за малко от София
И не знам защо не го правя
Искам да съм от този тип хора, които просто решават, хващат си чантичката и се мятат на влака. Авантюрата е изявена в доста предпазлива форма у мен!
И май просто ще си остана тук и ще чакам 29ти, за да замина към Македония!
Ще съм с 16 актьора и един режисьор :D ако не друго, поне няма да ми е скучно!!!!!

I walk around somehow
But you have killed me


ПП: Ха! Какви глупости говоря? Естествено, че си имам снимка с Ели!!!



But I forgive you