неделя, май 27, 2007

merging away

:)
имам си акредитация! ша ла ла ла ла лааааа!
хм.. сега остава и да замина...
утре отивам да си купя билет
но освен това трябва да отида да си направя васерман
да отида до следствитео
(това са двете последни неща, които ми трябват за работата на летището)
да мина през натфиз да измоля пари за празника на 1ви юни в дома
да отида във филмотеката да изровя от прахта материали за бг кино
да си купя билет, както вече споменах
а преди това да мина през клона на ДСК да си взема isic картата и да се моля да има някакво сносно намаление
и това само за понеделник
освен това багаж имам да оправям
спален чувал трябва да си намеря
междувременно да си напиша сценария за филмчето по операторство и дори да го заснема във вторник! нямам никаква идея какво да снимам
да си напиша курсовата по българско кино и да я предам, защото иначе заверката ще ми помаха бодро отдалече!
да се видя с борис
да си намеря слушалките за телефона! ще се побъркам! от точно една седмица ги няма! не съм ги търсила особено усърдно, но и не се спънах никъде в тях..
о! и трябва да взема тъпото интервю с г-н режисьора.. крайният срок, който ми дадоха от кино вече мина. аз съм заредена до зъби с батерии, касетки и въпроси. ама нещо с господина не можем да се видим
и един материал за вестника трябва да спретна
само това
май ще спя направо във влака в сряда :D