сряда, август 22, 2007

peaches

в секретарските задължения ми се включват доста любопитни неща!
освен вдигането на телефона, правенето на кафе, поливането на цветята, писането/четенето на мейли, писането на складови разписки/фактури/etc., ровенето по папки за цени, грамажи, цветове, поливането на цветята, чистенето с прахосмукачката, ми се налага и да успокоявам изнервени клиенти и шефове, да разведрявам обстановката с глупава шега, да успокоявам хората с "всичко ще бъде наред!" (yeah, right), да ми ядат от ябълките, да се завирам по прахоляците и да търся забравени от боговете кабели, да поправям офис техниката, за да ми кажат на края "не можеш да си тръгнеш още (отдавна минаваше 5), напиши мейл на този, този и този. а! и утре ще правиш кафето и на колегите от съседния офис!"

но има неща, които любезно компенсират!
едното инжинерче е изключително симпатично
уф, но днес замина на някакъв обект за 10тина дни =/
обаче за 9те реплики, които съм разменила с него разбрах, че разградският му произход е оказал осезателно влияние върху... речника му :) едвам се сдържах да не му направя забележка. ей така, по навик!
ужасно прекрасен! усмивката...
хаха
поне имам стимул да ходя на работа!
няма да могат да се отърват от мен!

според диан съм пристрастена към icq - не си прав!
по-скоро съм пристрастена към дразненето на теб отвреме на време! lolz!
пък ти се дразниш толкова чаровно!

уф.. колко ме дразнят позьори, които се перчат с качествата на приятелките си.
някак комплексарско ми седи - глей кого чукам. завиждай ми. аз съм готин

8 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Хихихихихи голяма сладуран си! С голямо удоволствие вече всеки ден чета блога ти.

8/22/2007 11:25:00 сл.об.  
Blogger nel said...

джии...
r u for real?
:)
иначе много мило, макар и странно..
а и ако ти е такова удоволствие защо се криеш ?!
знаеш ли, не е хубаво да нямаш име.
латините са казали 'nomen est omen', т.е. 'името е съдба' :) \yup! i'm clever :D \

8/22/2007 11:38:00 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

„Всеки иска да разгадае другите, но никой не иска да бъде разгадаван.“ — Ларошфуко

P.S. Защо да е странно?

8/23/2007 09:26:00 пр.об.  
Anonymous Анонимен said...

доказан факт е, че добрата секретарка си e kind of super-hero lol :D

а да си тръгнеш от работа в 5 е някво omg 0.o

8/28/2007 10:44:00 сл.об.  
Blogger nel said...

e, за 5 беше уговорката (макар и да не беше изпълнена нито веднъж)
:)
пък и аз ходех в 8!!!

8/29/2007 09:46:00 пр.об.  
Anonymous Анонимен said...

Още един ден тъга! Все още няма нов пост в блога ти!

8/29/2007 10:21:00 сл.об.  
Blogger Bla said...

Cheese us! :D

8/30/2007 02:30:00 сл.об.  
Blogger I said...

Отдавна не се бях изкефвал така на пост в блог: суперяко беше това със задълженията:)

10/07/2007 09:59:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home