неделя, август 05, 2007

always in my head

такова блаженство трябва да е, ако спра да мисля за всички онези неща, от които се страхувам и просто се наслаждавам

продавате ли търпение ?
в големи количества?
ако може един кашон.
моля.

новата ми цел е да се науча да правя предложения на хората, на които да не могат да откажат ;] ще се опитам да не включвам дуло, галещо слепоочието, в тях
трябва да има начин
рано или късно ще получа това, което искам
нека да не е късно
ах..
където се връщаме към поръчката.
кога ще ми го доставите?
другата седмица????
не мога да чакам толкова!!!
трябва ми утре!
не!
трябва ми
СЕГА!
да проявя търпение?!
подигравате ли се с мен ?
знаете ли?
ще ви направя предложение, на което не бихте могли да откажете!
но..
трябва да почакате
докато го измисля =/
търпение

3 Comments:

Anonymous Анонимен said...

А мен с какво предложение може да съблазниш :)

П.П. много хубав блог!

8/19/2007 04:14:00 сл.об.  
Blogger nel said...

:) мога да ти подаря правописен речник, нИАмам.име :р

пп: thanks ^_^

8/19/2007 08:42:00 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

Много хубава идея, винаги съм говот да науча нещо ново! Но все пак понякога има и нарочно направени грешки, нали ^_-

8/20/2007 10:28:00 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home