вторник, август 14, 2007

eep

секретарката е в отпуска и дъщерята замества
не ми се занимаваше с откачалки точно тази седмица, но какво пък..
ако не съм тук ще се занимавам с отпускарите вкъщи!

хаха.. радва ме жената в съседния офис.. ходи в тоалетната след всеки, за да провери дали си е пуснал качествено водата :D ако не е - следва порицание
jesus

баща ми и чичо ми естествено веднага изчезнаха
останах с колегата
който не млъкна в продължение на два часа и 20 минути
да, интересно ми беше в първия половин час
после започна туптенето в главата ми
а информацията се повтаряше вече
но продължих да кимам, да се усмихвам, да мхм-кам
основна грешка очевидно

пишка ми се, а ме е страх да отида до тоалетната! тази жена ме стресира

днеска забелязах, че един черен котарак е оставил отпечатъка си върху червената ми чанта.. but i still <3 him!
както и котката в зоомагазина в моя квартал
много много тъмно сива персийка
с изумително умни очи
няма да я имам точно нея
нямам 400лв в момента
но ще имам =) и може да се уредя с някоя нейна дъщера/син
дори съм измислила имена !
пърси
лъкс
мисти
джинджър
...

вече не издъжам
утре ще дойда с катетър!
за какво ми трябваше да ги пия тия сокове и кафета?!

страх ме е от срокове
особено притискащи такива
за прескочените няма да говоря!
има ли клуб на анонимните несправящи се със срокове ?!

ей! лори, беше права :)
след време остава мирисът
ще видим какво ще се случи този път и къде ще отведе
дано посоката е различна =/

отивам към фаянсовата стая!