четвъртък, август 30, 2007

fuck the pain away

когато съм спала през деня баба ми ми казваше "а нощес хоро ли ще играеш?"
вчера температурата ме скапа и прекарах в сън една голяма част от слънчевата част на денонощието.
тъй като хоро така и не се научих да играя реших през малките часове да се занимавам с нещо по-тихо, по-забавно и с по-малка опастност от травми
сгъвах оригами !!!


е, по-голямата част от резултатите едва ли приличат много, много на предвиждани такива :p но сърцето се получи! жеравът - почти. розичката - скъсах я без да искам =/
калинката е адски трудна.. но тази вечер може би ще съм готова за нея!

имаме нов хладилник
огромен е
мога да живея вътре
или в картонената му кутия
като Дария в онзи епизод

разград почна да се прави на много велик
оооо
от тук нататък само хрус-хрус солетки

the news today
жива съм
за утре ще видим
38 е добро число
39 ми харесва повече (много 3ки има в него), но май не искам да го стигам
антибиотикът ще е 10 дни
аулинът е безценно прахче

7 Comments:

Anonymous Анонимен said...

За бързо оздравяване:
http://www.youtube.com/watch?v=9FY8hl6b54A

8/30/2007 11:50:00 сл.об.  
Blogger voxy said...

оздравявай бързо :)))

8/31/2007 03:14:00 пр.об.  
Blogger Bla said...

"Цитросепт"! "Цитросепт"! "Цитросепт"! :D

8/31/2007 02:32:00 сл.об.  
Blogger nel said...

късно е за цитросепт
;D
сега съм на ciprofloxacin ;)

8/31/2007 03:13:00 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

Прочетох до "... сгъвах оригами." Нищо не ме впечатли, освен желанието ти да си изприказваш потока от мисли, та дано стигнеш до истината. Не се обиждай - има много като тебе... и те душа носят , и те търсят специално място под слънцето. Само тихичко ще ти пошепна, че животът е кратък, скъпа! А на всичко отгоре и докато се ухилиш и ... се озъбваш! :-) Айде, не се бой! Приключвам, приключвам! Дано си ми поела мисълта! Ти можеш! ...

9/18/2007 11:45:00 сл.об.  
Blogger nel said...

хм, благодаря ти, че от три реда разбра, че и аз душа нося.. и че го сподели

9/19/2007 02:43:00 пр.об.  
Blogger voxy said...

ааа появи се най-накрая, nel :)))

до анонимния, ма и тези много са и като тебе или ти душа не носиш и всичко останало...

9/23/2007 03:33:00 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home