сряда, юни 14, 2006

nothing lasts forever

Днес се заиграх с първата калинка, която виждам за тази година. Което после ме накара да се заиграя и с визията тук.

Беше толкова крехка. И нежна. И се провираше между пръстите ми. Беше й интересно. Но после я видях, че иска да излети. Не исках да я пусна. Затворих дланта си. Но усещах как иска да се провре между издатинките. Също като мен. И я пуснах да отлети. Тя полетя, порадва се и се приземи сред джунглата от трева.

Пътува ми се.

Поканиха ме на рожден ден в неделя. В понеделник имам изпит. Във вторник имам да предавам три теми. И нататък програмата е все така.

Днеска ми се падна картинка на сибирско хъски! Хех, прекрасно е. Напоследък съм доста придирчива какво слагам в портфейла си, но то ще намери местенце там =) до Gwyneth

Харесах си костюм за следващия Halloween ! А може би този ? Ееее... Айде някой ако въобще преглежда тук да даде едно мнение по въпроса =D

Хората вече започват да си правят планове за море. Питат ме къде ще съм аз. А аз не знам. И като че ли и не искам да знам. Не ми се ходи на море.

В момента
Gregory and the Hawk > In Fact

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Вторият мисля, че определено ще ти отива повече. Някак по-невинен е и мога да си те представя в него.
P.S. Посещавам и чета с интерес.

6/16/2006 02:46:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home