неделя, май 14, 2006

dream a little dream

Искам да се лог-аут-на от Нели. Да се регистрирам наново. С ново име. С нов профил. С нова снимка. В нов домейн. Сред нови юзъри.
Хехе.. Май за да стане това трябва първо да се пренеса на нова планета.

Сънувах, че летя. Искам и тази нощ.
Напоследък сънищата ми са странни. Толкова реални. И на сутринта ми трябват поне по 5 минути, за да различа илюзия от реалност. И тогава или си отдъхвам с облекчение, че всичко е било само сън, или се натъжавам, осъзнавайки, че случилото се е било мираж и стискам очи с надеждата да се върна в него.

Искам разнообразие. Писна ми от музиката ми, от навиците ми, от местата, на които ходя, от книгите, които чета, от предметите, които уча, от нещата, които ме тормозят.
Искам нещо ново.

Нуждая се. И това ме измъчва.

В момента:
Placebo > Twenty Years