сряда, май 10, 2006

трима са много

хм.. нямам с какво да се похваля, което е добре, лошо. но нямам и от какво да се оплача. което е добре, нали ?
пфу. а навън времето съответства перфектно на настроението ми - не може да реши да светне ли, да се стъмни ли. Сега пък заваля.. Точно навреме, за да ме откаже да отида на лекция.

И какво ми оставя да правя.. Забавлявам се с YourSexIQ.com.. Чета си Айзенщайн.. И си мисля за Milka Land !! Нямам търпение. Но има още доста време. А до тогава трябва да съм свършила доста неща.

Новата дума за NISI MASA e tourists.. Хмм.. Дали най-сетне ще се заема сериозно и ще изпратя нещо или за поредна година ще си остана в рамките на брилиянтната си идея в главата ми.

Снощи имах странна среща от третия вид. Тя беше много мила. Защо по дяволите трябваше да е толкова мила? И приятна? И усмихната? А аз бях толкова уморена. И се държах неадекватно. И.. избягах..

В момента
Suicide Machines > I Never Promised You a Rose Garden