четвъртък, юни 08, 2006

idontcareifithurts

Чичкото се оказа много свестен - удължи ми срока за темите. Това е добре.

Много нежно
Не знаех, че е възможно от нещо толкова преходно да се създаде нещо толкова красиво.

Навън вали. А аз чакам да спе тока. Или поне имаше такава обява - Без ток между 8.30 и 16часа.
Дано някой не си е направил шега, защото това ме накара да стана 3 часа по-рано от необходимото, за да мога да се изкъпя, изсуша и т.н.
Ако бях във филм сега щеше да спре тока и да си изгубя целия пост...
...
Не? Добре.. Продължавам нататък.

Днес Бойко има рожден ден.
Честит! Честит! Честит!
Но пойнт.. Той не чете тук.

Изкушавам се да си сложа Weight Tracker Ticker от http://www.tickerfactory.com. Но това би ме вманиачило още повече в нещо, за което се опитвам да не мисля.

Спи ми се.

Продължава да вали. А трабва да ходя до НАТФИЗ. И после да взема подарък. Дано да го няма.

Вчера прекарах много хубава вечер. Приятна.
Чудя се каква ли ще бъде тази.

Мисля, че си изясних кога бих била щастлива във връзката си с някого > когато този някой обичайки ме ще ме кара и аз да се обичам.

Дали и днес ще продължавам да прорязвам пътя на щастието през стените на кожата си ??

В момента
Portishead > Glory Box