петък, август 25, 2006

sleeping with ghosts

хубави три дни
Прекарах прекрасен ден и чудна нощ с Илина.
Работата ми върви.
Акредитираха ме от сп.Кино за Балчик.
Прекарах един следобед, с човек, срещите с когото обикновено ме изцеждат. Но този път влиянието беше нулево! Това ме радва. Очевидно наистина съм се променила.

лоши три дни
Гърбът не спира да ме боли. И става все по зле.
Отидох при физиотерапевтката на майка ми.
"Гърбът ти е ужасен!" "В смисъл?" "Много е зле."
Трябва ми серия от масажи.
Започнах от днес. Беше болезнено.
Следващият в понеделник.
Според нея основната ми грешка е, че съм го претоварила.
Следващата е, че съм използвала електрическа възглавница :D горката жена, щеше да умре като го чу.



В момента
Eagle*Seagull -> Death Could Be at the Door

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Хм, гръб боли и от прекалено отслабване - това е догадка, провокирана от прежни твои постове. За приемр - моя милост, когато беше станала 44 кила с мокри дрехи, не можеше да стои седнала или права, полягвах си на всеки 10 мин. А след хранене беше кошмарно. Оказа се, че са се стопили мазнинките, които крепят бъбреци, стомах и яйчници и всичко се е смъкнало някъде на долу. И дърпа. Може и да не съм права. Но имаш повод за размисъл.

8/28/2006 03:11:00 сл.об.  
Blogger nel said...

Ахм.. И на мен ми мина това през главата. И наистина е възможно. Не знам.. Надявам се да е от натоварването. Но може и другото да е допринесло.
Thanks

8/28/2006 06:01:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home