сряда, август 16, 2006

frail

Морето беше релаксиращо.. Нещо, от което имах нужда.
Без напрежение, без нерви.. е, като изключим един-два момента.. единия, в които бойко ми каза, че ръката ми приличала на шахматна дъска.. дъх
Септември ще е тежък.

Само на Лини не можах да пратя картичка.. Точно нейния адрес ли трябваше да загубя :/ тъпо.. Е, поне останалите са ги получили.. Макар и когато вече си бях тук ^_^

Настроена съм носталгично - виновни са снимките =) мамка му, как ме е яд, че скенерът не ми работи.. дори не виждам къде е проблемът.. просто казва, че няма нищо сложено. пфу

сдобих се с нови калинки =) една виси на врата ми, една е забучена за ухото, две са ми на косата..

=) онзи ден видях един бивш съученик в атол.бг и му писах. много му се зарадвах. той е в германия.. както и още няколко от тях... уфпх.. не че с тези тук се виждаме.. но ми е интересно да се съберем отново всички.. да се видим. едва ли ще стане.
има неща, които определено не ми липсват

има разсейки в белия дроб.
страх ме е
когато се прибрах не ме позна

{ }

В момента
Nine Inch Nails > Right Where It Belongs