вторник, юни 20, 2006

so damn wanted

Make me beautiful....
Perfect soul
Perfect mind
Perfect face
perfect life


Бойко ми подари GameBoy! Шашна ме. Върна ме поне 10 години назад, когато седях по цяло лято на вилата в Драгалевци и очаквах с нетърпение Ивана да си дойде от Люксембюрго, за да си играя на нейното Nintendo. И да слушам East 17 =)

Имам си нови лепенки-калинки. И те са ми подарък. Вече започнах да си ги лепя.

Утре ми се иска да отида да видя The Omen.. Не знам дали ще успея. Ако веднъж се организирам като хората и този веднъж е утре може и да успея. Което значи - по-скоро в петък.

Да.. А в четвъртък мисля да отида да гледам Salo, or The 120 Days of Sodom. Мислех да го гледам вкъщи.. Но не ми се получава. Стигнах до 46тата минута и не мога да отместя. Пазолини определено е доста тежък.

А в сряда... Wheeeeeeee! Ако изпеят I Feel You ще се разплача от щастие ^_^

Ха! Това да не би да значи, че имам някакъв план за седмицата ? Хм.. Това отдавна не ми се беше случвало. Трябва да се полее =) С което планувах и съботата ;]

В момента
Nip/Tuck OST - A Perfect Lie

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

как само го изпяха i feel you всъщност .. 0.0 :w00t:

6/23/2006 12:43:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home