вторник, септември 19, 2006

How a lion becomes a mouse

ахахааааааахахахаа!!!едно!!1
18- започва Биг Брадър
19- започва Предизборната президентска кампания
20- започва Сървайвър
Хехе! Представям си как ПР-ите и на трите неща са се събрали и са обсъдили датите!

Пфу, снощи ми падна пломба и трябваше да ускоря процедурата. А сутринта зъболекарката ми откри златна мина в устата ми и ме убеди да я даря в името на развитието на стоматологията.. в лицето на Бойко! Ах, четвъртък ще е или черен, или... черен :D Be careful, dear

А довечера съм на ортопед! От 8 :D бил дежурен тогава и за това..

Още не ми се е оправил скенера.. Не че съм направила нещо по въпроса =) но чакам той сам да се сети !

навън се изсипва дъжд, а вкъщи пак няма вода..

снощи в 00.00 проведох най-приятния си телефонен разговор евър !! беше голяма изненада!!! Ух, нямам търпение да дойде Декември и да се прибере :)

в момента
Tori Amos > A Sorta Fairytale

+ kinky icq conversation !

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

lol, kinky icq conversations rule!

9/19/2006 09:22:00 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

Абсолютно! :lol:

9/22/2006 12:39:00 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home